Zdalna pomoc profesjonalne Usługi Informatyczne u Klienta w Szczecinie - Naprawy u Klienta w Szczecinie i Zachodniopomorskiem

Przejdź do treści
Zdalna pomoc
Pomoc zdalna oferowana przez Pogotowie Komputerowe w Szczecinie to idealne rozwiązanie dla Klientów, którzy cenią sobie wygodę oraz szybki dostęp do profesjonalnych usług informatycznych. Dzięki innowacyjnym technologiom jestem w stanie błyskawicznie zareagować na zgłoszenia, co pozwala na minimalizację czasu przestoju i efektywne rozwiązanie problemów. Moja oferta jest dopasowana do potrzeb Użytkowników, zapewniając im nie tylko niskie ceny, ale również wysoką jakość obsługi. Zadzwoń do mnie pod numer 507 198 878 i przekonaj się, jak łatwo i szybko można uzyskać pomoc w zakresie informatyki i telekomunikacji.

Oferuję szeroki zakres napraw programowych realizowanych w trybie zdalnym, co pozwala na szybkie i efektywne rozwiązanie problemów bez konieczności wizyty u Klienta.
Wśród dostępnych usług znajdują się:
• konfiguracja komputera lub laptopa,
• usunięcie wirusa, spyware, robaka,
• konfiguracja poczty, backupu,
• odzyskiwanie zagubionych plików i dokumentów,
• instalacja drukarek i urządzeń peryferyjnych,
• instalacja oprogramowania online,
• nauka obsługi komputera i programów,
• pomoc w konfiguracji oprogramowania,
• optymalizacja systemu operacyjnego online,
• tuning i przyśpieszenie systemu operacyjnego,
• wszystkie inne naprawy programowe Twojego komputera.
Zadzwoń tel. 507 198 878 i zamów wizytę
Oto, jak wygląda procedura działania usługi pomoc zdalna:
  • Klient kontaktuje się telefonicznie i informuje o zaistniałym problemie,
  • oceniam czy spełnione są warunki techniczne umożliwiające naprawę za pośrednictwem pomocy zdalnej,
  • uzgadniam termin udzielenia zdalnej pomocy,
  • Klient pobiera i uruchamia na dysku program pomocy zdalnej Team Viewer zamieszczony na stronie internetowej,
  • w trakcie rozmowy Klient podaje ID oraz hasło, dzięki którym łączę się z jego komputerem,
  • dokonuje niezbędnych napraw,
  • Klient weryfikuje, czy zgłoszony problem został naprawiony i kończy działanie programu pomocy zdalnej

Zdalna pomoc poprzez program Team Viewer umożliwia mi dostęp do pulpitu komputera Klienta i dzięki temu mogę rozwiązać zaistniały problem.
Połączenie jest szyfrowane, dzięki czemu usługa ta jest w 100% bezpieczna.

Wróć do spisu treści